gewoonthuis.reismee.nl

Dag 7; Weer 'gewoon thuis'

Vandaag zit ons verblijf in Flevoland er al weer op, voor 11.00u dienen we de camping weer verlaten te hebben. Toch slapen we nog wel een beetje uit, opruimen en pakken hebben we zo gedaan. Het is rustig onderweg dus zodoende zijn we al na 1,5u weer heerlijk thuis. Caravan op de oprit, spullen er uit, wasmachine aan en de boys moe maar voldaan op de bank. Voor 1x mogen ze vandaag ook overdag een paar uur films kijken en 'gamen'. Zelf doen we ook niet veel, mijn heerlijke hoestje (waar ik al sinds eind januari mee kwakkel) is weer in volle glorie terug, dus na een aantal nachten beroerd slapen, vanmiddag ook maar een paar uur naar bed.

Na het avondeten gaan de oudste heren trainen in het buitenbad, en breng ik met de jongste nog een bezoekje aan oma. Rond 20.15u zijn we allemaal weer thuis en na een aantal nachten laat naar bed, gaan de kids vandaag een beetje op tijd naar boven. Morgen weer uitgerust en klaar voor een nieuwe dag!

Toos

Hopelijk knap je snel op na een goede nachtrust. Beterschap.

claudia

Nou zeg.....dat is ook niet fijn! Alweer oftewel nog steeds die vervelende hoest?
Beterschap en geniet nog lekker ...
gr. uit Zeeland van ons allemaal?