gewoonthuis.reismee.nl

Dag 8; Kids' favorite :-)

Na een rustig ontbijtje, moet de jongste eerst (weer) naar de tandarts. Er is weer eens een stuk van zijn 'dode' kies afgebrokkeld, en het is erg scherp. Onze bikkel geeft wederom geen kik en is helemaal trots als blijkt dat de kies al los zit, wat betekent dat hij die waarschijnlijk snel zal gaan wisselen en op de foto is gezien dat nieuwe kies al klaar zit. Normaal gesproken belonen we de tandartsbezoekjes alleen met een dikke kus en compliment, maar vandaag kiezen we zijn favoriete uitje van de 'to-do-list'; een uitje naar de XL-intertoys in Breda. Beide heren hebben nog wat geld in hun portemonnee, verdient met hun mooie rapporten en wij hebben dat gecombineerd met echt 'vakantiegeld' (lees; ze krijgen 1x een wat groter bedrag, maar dan moeten ze zelf beslissen hoe en wat en hebben we niet meer bij ieder souvenirwinkeltje, museum of ander uitstapje van die puppyoogjes die ons vragend aankijken).

Door kinderogen bekeken is de IntertoysXL waarschijnlijk een droom, en ach, als ik de kids zo zie genieten, heb ik het ook naar mijn zin. Ze kijken zeker een uur rond en uiteindelijk verbreekt de oudste denk ik het record... hij geeft 78 euroCENT uit....! De jongste heeft een iets groter gat in zijn hand, maar met 3 cadeautjes voor 11euro nog steeds erg bescheiden. (Ja, ik zal hem zelf inkoppen, dat hebben ze NIET van hun moeder  !)

Daarna nog door op visite, maar toch weer een beetje op tijd naar huis omdat we ook nog boodschappen moeten doen. Vanavond gaan de jongens ook een keer redelijk op tijd naar bed, ook weleens lekker!!