gewoonthuis.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op ons 'reislog'!

Na het 'succes' van de van de verhalen tijdens onze reis 2 jaar geleden door Italië (www.naaritalie.reismee.nl) , of beter gezegd het plezier van het schrijven en steeds terug lezen ervan, gaan we dat jaar nog eens doen. Maar dan anders, want deze toch wel reislustige familie pakt het dit jaar totaal anders aan... Hoe anders? Nou wij gaan op 'staycation'; duur woord voor 'we blijven gewoon thuis'.

Wordt dat saai? Geen idee, ik hoop het niet. We hebben al een waslijst dingen die we willen gaan doen en we zullen misschien ook de caravan wel een nachtje meenemen, maar onze hoofdbestemming is Kaatsheuvel. Voor nu begin ik steeds meer de voordelen te zien; slapen in mijn riante lits-jumeaux, douchen zonder muntjes of tijdslimiet, geen kleding uitzoeken of koffers pakken en zo kan ik nog wel even doorgaan... We willen er wel voor waken echt vakantiegevoel te creëren; uitslapen, 's ochtends per dag bekijken wat we willen gaan doen etc, net zoals we dat ook doen als we weg zijn. We maken dus even geen afspraken voor dagen vooruit, spontane dingen kunnen juist extra leuk zijn!

Leuk dat je met ons meereist!

Yvette

Leuk idee, ik ga jullie avonturen weer gezellig volgen! En ook goed voor mijn inspiratie voor leuke uitje ?.

Claudia

Gezellig....ook wij gaan jullie weer volgen natuurlijk??