gewoonthuis.reismee.nl

Dag 16; Rustig aan weer naar huis...

Het heeft vannacht idd een paar keer goed geregend en ook nu is het nog bewolkt waardoor het een stuk koeler voelt. We doen op het gemakje, de luifel hebben we natuurlijk vannacht nog opgeruimd waardoor we weinig hoeven doen voor vertrek.

Broodjes halen, lekker ontbijten, kids nog even spelen en dan is het alweer tijd om de caravan achter de auto te hangen en onze vrienden gedag te zeggen. Net wanneer we weggaan begint het weer enorm hard te regenen, dus dan voelt het toch iets minder erg om weg te gaan.

Thuis de caravan weer op de oprit, de ramen thuis wagenwijd open, de spulletjes uit de caravan halen en de wasmachine aan! Na alle warme dagen zijn we een beetje loom, dus de rest van de dag doen we rustig aan. Lekker lezen, filmpje kijken en de boys spelen… We eten weer een keer gewoon, na een paar dagen ben je altijd weer toe aan aardappels, vlees en groenten!

Vanwege de warmte mogen de jongens net als voor ons tripje naar Zeeland samen op 1 kamer slapen, en dat geeft dikke pret, de kussens en knuffels vliegen door de kamer. Ach dat hoort er ook bij! Als we na een uurtje zeggen dat het nu wel echt stil moet worden, vallen ze gelukkig wel vlot in slaap.

Yvette

Gezellig zo’n pyjamaparty!